inici | escola | classes | PREPARACIÓ PER A LA PROVA D'ACCÉS A CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR (CFGS)

PREPARACIÓ PER A LA PROVA D'ACCÉS A CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR (CFGS)

Objectius: Assolir els coneixements generals que permetin a l’alumne/a superar la prova per poder accedir a un cicle formatiu de grau superior de qualsevol branca.

Titulació: Aquesta prova no dona dret a cap títol, només faculta per a la inscripció a qualsevol cicle formatiu de grau superior, però no garanteix plaça escolar.

Estructura de la prova: La prova d’accés als cicles formatius de grau superior té una part comuna per a tots els cicles formatius i una part específica depenent de la branca triada.

- Part Comuna: agrupa les àrees de llengua catalana, llengua castellana, llengua anglesa i matemàtiques.
- Part específica: dues matèries d’entre les ofertes per la branca triada ( els alumnes que ja tenen un CFGM no les han de cursar).

Horari: de dilluns a dijous de 19 a 22 hores.

* El nostre centre ofereix les específiques de: Física i Tecnologia Industrial

Professores: Araceli Ropero, Marta Cereza ,Carme Cabello i Jan Liste.

......................................................................................................................

Passeig de les escoles, 3 (Edifici CEIP Fontmartina) 08460 Santa Maria de Palautordera Tel: 93 848 25 73 info(a)escolaadultspalautordera(punt)cat | a8057072(a)xtec(punt)cat