inici | noticies
26 | març

AVÍS IMPORTANT

degut a l'ampliació del període de confinament, l'escola ROMANDRÀ TANCADA FINS A NOU AVÍS

21 | febrer

CARNAVAL

Aquesta tarda hem celebrat el Carnaval amb els alumnes d'Instrumental. Ens hem disfressat i hem fet un pica-pica.

Hem rigut i passat una bona estona !!!

19 | febrer

SORTIDA AL TEATRE

Demà dijous 20 no farem classe. Marxem al teatre!
Anem a veure Escape Room al teatre Goya, a Barcelona.
Esperem passar una estona ben divertida...
15 | febrer

JORNADA EDUCATIVA

Avui, dissabte 15 de febrer hem participat de nou a la Jornada Educativa.

Tots els centres educatius del municipi ens trobem per intercanviar informació, fer-nos conèixer al poble i poder resoldre els dubtes de les persones interessades que se'ns adrecen.

22 | gener

Benvolguts i benvolgudes,

L'Ajuntament de Santa Maria de Palautordera, ens ha comunicat que la situació d'alerta contínua i per això, demà dijous dia 23 de gener, el centre romandrà tancat. Si tot evoluciona favorablement, el centre obrirà divendres.
Salutacions,

21 | gener

Benvolguts/des
Des de l'Ajuntament ens informen que degut al mal temps i la previsió que aquest continuï així, l'escolà romandrà tancada avui i demà. Per tant, totes les classes queden anul.lades fins dijous, si no hi ha cap novetat.

Moltes gràcies.

13 | gener

CERTIFICATS DE CATALÀ

Us fem saber que ja s'ha obert la convocatòria dels certificats de català per al 2020.

Aquí teniu l'enllaç

20 | desembre

FESTA DE NADAL

Ahir vam fer la festa de Nadal a l'escola. Vam fer un berenar-sopar i un amic invisible molt divertit.

Esperem que aprofiteu aquestes vacances per a descansar. Ens retrobem el dia 9 de gener.

BONES FESTES!!!!

10 | desembre

VACANCES DE NADAL

Us recordem que des del dia 20 de desembre fins al 8 de gener (ambdós inclosos) farem les vacances de Nadal.

ENS RETROBEM EL DIA 9 DE GENER AMB LES PILES RECARREGADES!

25 | novembre

DIA INTERNACIONAL PER L'ELIMINACIÓ DE LES VIOLÈNCIES ENVERS LES DONES

Avui l'escola ha participat en els actes que es feien a la plaça de l'Ajuntament referents al DIA INTERNACIONAL PER L'ELIMINACIÓ DE LES VIOLÈNCIES ENVERS LES DONES