inici | noticies
22 | gener

AVÍS IMPORTANT

Benvolguts i benvolgudes,

L'Ajuntament de Santa Maria de Palautordera, ens ha comunicat que la situació d'alerta contínua i per això, demà dijous dia 23 de gener, el centre romandrà tancat. Si tot evoluciona favorablement, el centre obrirà divendres.
Salutacions,

21 | gener

AVÍS IMPORTANT

Benvolguts/des
Des de l'Ajuntament ens informen que degut al mal temps i la previsió que aquest continuï així, l'escolà romandrà tancada avui i demà. Per tant, totes les classes queden anul.lades fins dijous, si no hi ha cap novetat.

Moltes gràcies.

13 | gener

CERTIFICATS DE CATALÀ

Us fem saber que ja s'ha obert la convocatòria dels certificats de català per al 2020.

Aquí teniu l'enllaç

20 | desembre

FESTA DE NADAL

Ahir vam fer la festa de Nadal a l'escola. Vam fer un berenar-sopar i un amic invisible molt divertit.

Esperem que aprofiteu aquestes vacances per a descansar. Ens retrobem el dia 9 de gener.

BONES FESTES!!!!

10 | desembre

VACANCES DE NADAL

Us recordem que des del dia 20 de desembre fins al 8 de gener (ambdós inclosos) farem les vacances de Nadal.

ENS RETROBEM EL DIA 9 DE GENER AMB LES PILES RECARREGADES!

25 | novembre

DIA INTERNACIONAL PER L'ELIMINACIÓ DE LES VIOLÈNCIES ENVERS LES DONES

Avui l'escola ha participat en els actes que es feien a la plaça de l'Ajuntament referents al DIA INTERNACIONAL PER L'ELIMINACIÓ DE LES VIOLÈNCIES ENVERS LES DONES

22 | novembre

JORNADES SOBRE LA MEMÒRIA HISTÒRICA

Aquest divendres un grup d'alumnes de l'escola va participar en els actes de les Jornades sobre la Memòria Històrica

31 | octubre

CASTANYADA

Avui hem fet un petit descans, entre classe i classe, i hem celebrat la Castanyada fent un pica-pica.

BONA CATANYADA A TOTHOM!

16 | octubre

VAGA GENERAL 18 D'OCTUBRE

Us informem que divendres dia 18, l'escola s'addereix a la Vaga General i per tant les classes queden anul·lades.
Moltes gràcies.
21 | setembre

INAUGURACIÓ DEL CURS

Divendres dia 20 vam fer l'acte d'inauguració del curs escolar 2019-20. Vam donar la benvinguda als alumnes i vam fer un pica-pica per començar amb un bon regust.