inici | noticies
24 | abril

REVISTA DE SANT JORDI

Ahir vam ser a la plaça celebrant el Sant Jordi i repartint la nostra revista. Esperem que us agradi.

23 | abril

FELIÇ SANT JORDI

Avui dia 23 d'abril celebrem el Sant Jordi a la plaça. Veniu a recollir la revista!!

Bona diada a tothom!!

11 | abril

SETMANA SANTA

Us informem que des del 13 fins al 22 d'abril l'escola romandrà tancada.

Tornarem el dia 23, però a la plaça Major. Tindrem una paradeta i repartirem la nostra revista "TREURE PUNTA".

Reprendrem les classes el dia 24, a l'escola, en l'horari habitual.

Moltes gràcies

11 | abril

CELEBRACIÓ PASQUA

Avui hem fet una estoneta de pica-pica per celebrar amb els alumnes la Pasqua.

2 | març

SORTIDA AL TEATRE

Dijous 28 de febrer vam anar al teatre. Aquest any hem vist un monòleg de David Guapo. Ha estat un espectacle interactiu i divertit que ens ha proporcionat una estona de riures i diversió.

26 | febrer

JORNADA EDUCATIVA

Dissabte 23 de febrer la nostra escola va participar a la Jornada Educativa d'enguany.  Un acte que va tenir lloc a l'envelat i que va comptar amb una representació de cadascuna de les escoles del municipi.

19 | febrer

VAGA 21 de febrer de 2019

Benvolguts/des,

Us comuniquem que dijous 21 de febrer l'escola s'adhereix a la VAGA GENERAL i per tant romandrà tancada.

Moltes gràcies

21 | desembre

FESTA DE NADAL 2018

Ahir dijous dia 20 de desembre vam acomiadar l'any amb una petita festa. Els alumnes van portar alguna cosa per menjar (tot era boníssim) i un petit regal per a fer l'amic invisible. Va ser divertit.

Us desitgem a tots i totes unes bones vacances i ens retrobem el dia 8 de gener de 2019.

Bon Nadal i Feliç Any Nou a tothom!

14 | desembre

TEATRE INSTRUMENTAL

Avui, els alumnes d'Instrumental han representat una obra de teatre nadalenca. Han assajat molt i ho han fet de meravella. Ens ho hem passat molt bé!

Moltes gràcies!

31 | octubre

CASTANYADA

Avui, 31 d'octubre, malgrat que la pluja ha espantat alguns alumnes, hem celebrat la Castanyada fent un pica-pica amb pastes dolces i salades i una mica de moscatell.

Bona Castanyada a tothom!