presentació
inici | presentació

Benvinguts i benvingudes al portal oficial del Centre Municipal de Formació d’adults Ferran Soldevila, de Santa Maria de Palautordera.

Com és sabut som un centre públic de titularitat municipal autoritzada per la Generalitat de Catalunya, en el qual des de fa molts anys s’imparteix formació a persones majors de 18 anys i, per tant, persones adultes que han decidit treure profit d’una àmplia oferta educativa reglada i no reglada que, entre altres qüestions, els permet millorar els coneixements i les competències.

Com alcalde de Santa Maria de Palautordera em sento satisfet del funcionament d’aquest centre tant pel que fa de servei educatiu com de relació social. Des de l’Ajuntament de Palau continuarem apostant per l’educació i esmerçant els recursos necessaris perquè els alumnes del centre puguin assolir els objectius que s’han programat.

Jordi Xena i Ibáñez
Alcalde

Passeig de les escoles, 3 (Edifici CEIP Fontmartina) 08460 Santa Maria de Palautordera Tel: 93 848 25 73 info(a)escolaadultspalautordera(punt)cat | a8057072(a)xtec(punt)cat