inici | escola | classes | CURSOS D'ANGLÈS

CURSOS D'ANGLÈS

Objectiu:Assolir els coneixements bàsics orals i escrits de la llengua anglesa.

NIVELL A1 (Beginner) .Comunicar-se a nivell elemental tant oral com escrit. Saber mantenir una conversa senzilla sobre temes personals amb l’ajuda de l'interlocutor.
Horaris: Dimecres de 19 a 20 hores i dijous de 20 a 21 hores

NIVELL A2.1 (Elementary). Consolidar les estructures gramaticals apreses al nivell I. Entendre i expressar idees sobre temes propers.
Horaris: Dimarts i dijous de 21 a 22 hores.

NIVELL A2.2 (Pre-intermediate). Consolidar les estructures gramaticals apreses al nivell II. Desenvolupar-se amb èxit en la majoria de situacions quotidianes i descriure experiències i desitjos, així com expressar la seva opinió sobre qüestions properes.
Horaris: Dilluns i dimecres de 21 a 22 hores.

ANGLÈS CONVERSA.Practicar la conversa en anglès per tal d’adquirir fluïdesa i agilitat.
Horaris: Dijous de 19 a 20 hores

Preparació per a exàmens oficials

B1 (PET). Dimarts de 19 a 20 hores.

B2 (FCE). Dijous de 18 a 19 hores.

Titulació: Certificat dels nivells PET (Preliminary English Test) de la Universitat de Cambridge equivalent al B1 i F.C.E (First Certificate) equivalent al B2 (els exàmens es fan als centres acreditats per a realitzar la prova).

Professora: Marta Cereza i Llavina

Passeig de les escoles, 3 (Edifici CEIP Fontmartina) 08460 Santa Maria de Palautordera Tel: 93 848 25 73 info(a)escolaadultspalautordera(punt)cat | a8057072(a)xtec(punt)cat