inici | escola | classes | CURSOS D'ANGLÈS

CURSOS D'ANGLÈS

Objectiu: Assolir els coneixements bàsics orals i escrits de la llengua anglesa.

Nivell 1. Comunicar-se a nivell elemental per satisfer les necessitats amb fórmules fixes i mantenir una conversa senzilla sobre temes personals amb l’ajuda de l'interlocutor. (A1)
Horaris: Dimarts i dijous de 21 a 22 hores

Nivell 2. Entendre i expressar idees sobre temes propers i comunicar-se per satisfer les seves necessitats. (A2)
Horaris: Dilluns i dimecres de 21 a 22 hores

Nivell 3. Desenvolupar-se amb èxit en la majoria de situacions quotidianes i descriure experiències i desitjos, així com expressar la seva opinió sobre qüestions properes. (A2-B1)
Horaris:Dimecres de 19 a 20 hores i dijous de 20 a 21 hores

Anglès conversa. Practicar la conversa en anglès par tal d’adquirir fluïdesa i agilitat.
Horaris:Dijous de 19 a 20 hores

Preparació per a exàmens oficials

PET. Dimarts de 19 a 20 hores.

F.C.E. Dijous de 18 a 19 hores.

Titulació: Certificat dels nivells PET (Preliminary English Test) de la Universitat de Cambridge equivalent al B1 i F.C.E (First Certificate) equivalent al B2 (els exàmens es fan als centres acreditats per a realitzar la prova).

Professora: Marta Cereza