inici | escola | classes | PREPARACIÓ PER A LA PROVA D'ACCÉS A CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ (CFGM)

PREPARACIÓ PER A LA PROVA D'ACCÉS A CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ (CFGM)

Objectius: Assolir els coneixements generals que permetin a l’alumne/a superar la prova per poder accedir a un cicle formatiu de grau mitjà de qualsevol branca

Titulació: Aquesta prova no dóna dret a cap títol, només faculta per a la inscripció a qualsevol cicle formatiu de grau mitjà, però no garanteix plaça escolar.

Estructura de la prova: La prova d’accés als cicles formatius de grau mitjà és única per a tots els cicles formatius i es desenvolupa en dues parts:

- Part A: Agrupa la competència en llengua estrangera (anglès o francès), competència en llengua castellana , competència en llengua catalana i la competència social i ciutadania.
- Part B: Agrupa la competència en matemàtiques , la competència d’interacció amb el món físic i la competència en tecnologies.

Horari: de dilluns a divendres de 19 a 22 hores

*Hi haurà matèries que faran conjuntament amb el nivell de GES

Professores: Araceli Ropero, Rosa Pastor, Jan Liste, Marta Cereza i Carme Cabello.

......................................................................................................................

Passeig de les escoles, 3 (Edifici CEIP Fontmartina) 08460 Santa Maria de Palautordera Tel: 93 848 25 73 info(a)escolaadultspalautordera(punt)cat | a8057072(a)xtec(punt)cat